.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:
اختصاص 5 صدم درصد از اعتبارات استانی برای امور بانوان در مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از اجرای طرح ارتقای مهارت‌های شغلی زنان روستایی در مازندران خبرداد و گفت: این طرح به مرکزیت چهارشهر بابل، ساری، نوشهر و تنکابن اجرا می‌شود.
اختصاص 5 صدم درصد از اعتبارات استانی برای امور بانوان در مازندران

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی‌طوسی در حاشیه برگزاری کارگاه اجرا طرح ارتقای مهارتهای شغلی زنان روستایی متناسب با نیازهای جامعه و خانواده در جهاد کشاورزی بابل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: برای نخستین‌بار پنج صدم درصد اعتبارت هزینه استان به حوزه امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اختصاص یافت که بر اساس آن طرح‌هایی در دست اجرا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مازندران قطب کشاورزی است لذا اولویت را به امر آموزش تسهیل‌گران بخش کشاورزی دادیم، افزود: این طرح با حضور 120 نفر از تسهیل‌گران بخش کشاورزی از ۲۲ شهرستان مازندران با مرکزیت چهار شهر بابل، ساری، نوشهر و تنکابن اجرا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: در این طرح آموزش‌هایی در حوزه کشت و تولید محصولات سالم با سرفصل‌هایی که مدنظر استاندارد، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی است در اختیار تسهیل‌گران بخش کشاورزی قرار خواهد گرفت که امیدواریم بانوانی که در این کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند بتوانند برای جوامعی که به آنجا تعلق دارند اثرگذار بوده و این اطلاعات را در زمینه آگاهی بخشی به خانم‌های کشاورز در راستای تولید و کشت محصولات سالم انتقال دهند.

قاسمی‌طوسی با بیان اینکه خروجی این طرح آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها برای کاهش استرس‌های موجود در بخش سلامت غذایی و همچنین مدیریت کشت محصول مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: ابتدا باید آموزش دهیم و بر اساس این آموزش برنامه ریزی بعدی خود را هدفگذاری و بهره‌برداری کنیم لذا برای خروجی موثر باید این برنامه‌ها با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط تداوم داشته باشد.

وی از اجرا چهار طرح اساسی در حوزه امور بانوان خانواده استانداری خبر داد و گفت: بخش کشاورزی، بخش 30 اشتغال پایدار برای 30 نفر از بانوان سرپرست خانوار در راستای خودباوری و خوداتکایی، کسب و کار و خلاقیت و طرح مهارت‌های زندگی، چهار طرح مهم در حوزه امور بانوان خانواده استانداری است که برای نخستین‌بار به آن اعتبار اختصاص یافته و در دست اجراست.

  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد: طرح مهارت‌های زندگی با همکاری آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان اجرا می‌شود که  ۶ مدرسه شهرستان ساری پایلوت این طرح بوده و مدارس برخوردار، نیمه‌برخوردار و کم‌برخوردار را زیرپوشش دارد، در این طرح بچه‌ها در کنار والدین با موضوعات و سرفصل‌های آموزشی، روانشناختی و جامعه شناختی آشنا می‌شوند.

این مسؤول به فقر نشاط اجتماعی و شهروندی زنان و دختران جامعه که کمتر به آن توجه شده اشاره کرد و یادآورشد: در این راستا با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای جشن چهلمین سالگرد انقلاب کلید خورد و استمرار و شکوفایی آن را در دهه فجر خواهیم داشت.

قاسمی‌طوسی تصریح کرد: این طرح برای نخستین‌بار از سوی بانوان اتاق تعاون ارائه شد و با حمایت و تسهیل‌گری امور بانوان استانداری مازندران با عنوان چله‌شو به مناسبت شب یلدا اجرا و با استقبال مردم مواجه شده است.

وی گفت: پیام مهم حضور و استقبال بی‌نظیر مردم در این جشن ابراز نیاز به شادی و نشاط است و به مسؤولان می‌گویند در کنار کارهای اصلی و محوله خود به نشاط ما هم توجه کنید./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.